2016. október 24., hétfő

00. - Prológus



Artemis Khan
Percről-percre változott meg minden. Az egyik pillanatban a még vidáman kacarászó barátnőmmel nézek farkasszemet, aki egyike volt azon embereknek, akik tudták milyen is a valódi énem, a másik pillanatban pedig a kórház félelmetes falai között találom magam. Nem is tudom, hogy hogyan kerültem erre a hátborzongató helyre. Felismerés mintha pofán csapott volna.

Az ajtó előtt két rendőr állt. Az egyik rám mutatott és ujjaival jelezte, hogy jöjjek közelebb, míg a másik halk nyikorgással kinyitotta a régi ajtót. Még nem értem be, de már megpillantottam a terem közepén egy hatalmas vizsgáló asztalt, rajta egy zsákot, amiben egy emberi alak rajzolódott ki. Tudtam, tudtam kinek a teste van benne. Az arcomon éreztem egy meleg könnycseppet végig fut.
Egyszer csak éreztem, hogy súly nehezedik a vállamra, valaki megfogta. A fejemet a jobb vállam felé fordítottam. Egy nővér volt az, kezén fehér orvosi kesztyű. Arcán már látszódtak az évek és a rengeteg idegeskedés, amit valószínűleg ez a szörnyű hely okozott.  A szemembe nézett, eleresztett egy gyenge mosolyt és bólintott.
A nő közelebb lépett a testhez és elhúzta a cipzárt.
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése